ÜNİPERSEN’den 400 km Bisikletle Adalet Talebi: “Hakkımızı İstiyoruz”
Haber: Hilal ACAR - Kamera: Cemal AYTEKİN (ANKARA) - Üniversite İdari Personel Sendikası (ÜNİPERSEN), yükseköğretim kurumlarında çalışan idari personelin yükseköğretim tazminatı konusundaki mağduriyetine dikkat çekmek amacıyla 400 kilometrelik bisiklet eylemi düzenledi. Eylem, Samsun Bandırma Vapuru önünden başlayarak 1. Meclis önünde son buldu. ÜNİPERSEN Genel Başkanı İbrahim Güzel, "Bizler en başından beri şunu söylüyoruz, 'Hakkımız olanı verin. Ne fazla ne de eksik, sadece hakkımız olanı verin'" şeklinde konuştu. Samsun'dan Ankara'ya doğru pedal çeviren sendika üyeleri, "Yükseköğretimde adalet için pedal çeviriyoruz" yazılı pankart açarken, bisikletlerinde de "12 yıllık adaletsizlik bitsin", "Yükseköğretim tazminatı hakkımız", "Verilen sözler tutulsun", "Tazminatta ayrımcılığa hayır" ve "Geliştirme ödeneği…